Wywiad z dr Dominikiem Ociepką, wieloletnim użytkownikiem Platformy iGabinet
Przedstawiamy fragment wywiadu dr Dominikiem Ociepką z gabinetu stomatologicznego DentalStudio, który dba o zdrowe zęby i uśmiechy pacjentów w Szczecinie oraz swoim rodzinnym Gryfinie, od lat wykorzystując w swoich gabinetach Platformę iGabinet. Od niedawna doktor jest użytkownikiem najnowszej wersji tego oprogramowania, a dokładniej wersji przeznaczonej dla gabinetów stomatologicznych - Platformy iGabinetDENTOnet.pl.
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Wywiad obejrzeć można pod tym adresem: http://dentowizja.pl/video/8578873-igabinetdentonet/. W tym krótkim nagraniu dr Dominik Ociepka porusza bardzo istotne kwestie stałego kontaktu i automatycznej komunikacji ze swoimi pacjentami, realizowane przez Platformę iGabinet w sposób ciągły nawet wówczas, gdy wszystkie komputery są wyłączone i w gabinetach nie ma już nikogo.
Doktor opowiada również o wyjątkowo pozytywnych reakcjach swoich pacjentów na otrzymywane "od niego" automatyczne wiadomości E-mail i SMS, których zazwyczaj kompletnie się nie spodziewają. Przykładem jest tutaj w szczególności telefon od jednej z pacjentek z podziękowaniami za przesłane jej życzenia urodzinowe i pamięć.
Gwoli wyjaśnienia, każdego dnia samodzielnie przesyła życzenia wszystkim solenizantom w pierwszej osobie, w imieniu samego doktora tak, jakby to on sam skonstruował i przesłał każdą taką wiadomość. Podobnie ma się sprawa automatycznych powiadomień o zbliżających się wizytach, czy zaproszeń na wizyty kontrolne po upływie określonego czasu. Pikanterii sprawie dodaje fakt, iż cała komunikacja może być realizowana w ojczystym języku pacjenta.
Nagranie zostało zrealizowane podczas tegorocznych targów stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu, przez zespół redaktorów nowego portalu Dentowizja.com, który wprowadza nową jakość do polskiego internetu w postaci stomatologicznej telewizji! Aby to lepiej zobrazować, wystarczy wyobrazić sobie taką stomatologiczną wersję portalu YouTube.
Tutaj inne realizacje filmowe w tematyce Platformy iGabinet: http://dentowizja.pl/video/8579057-nowoczesne-technologie-w-recepcji/, http://dentowizja.pl/video/8579361-igabinet-nowoczesna-rejestracja/. Polecamy!
Zobacz również:
Rewolucja w obsłudze badań diagnostycznych oraz współpracy z laboratoriami!

Nowy specjalistyczny moduł zautomatyzowanej obsługi badań laboratoryjnych dostępny w ramach Platformy iGabinet, rozwiązuje problemy współpracy z laboratoriami, automatyzując i usprawniając szereg procesów formalnych związanych ze zlecaniem, odbiorem wyników badań, a następnie udostępnieniem ich pacjentom bezpośrednio na stronie WWW placówki. Nowy moduł obsługi badań laboratoryjnych zintegrowany jest bezpośrednio z narzędziami do zarządzania Elektroniczną Dokumentacją Medyczną (EDM) w Platformie iGabinet.
Przeczytaj cały artykuł »Mobilna rewolucja! Zarządzaj rejestracją pacjentów za pomocą smartfona lub tabletu

Pewien mądry człowiek powiedział kiedyś, że raz na jakiś czas pojawia się na rynku produkt lub rozwiązanie, które zmienia sposób w jaki wykorzystujemy technologię w codziennej pracy. Kiedy ponad 23 lat temu opracowaliśmy koncepcję Platformy iGabinet - pierwszego oprogramowania działającego w "chmurze", automatyzującego pozagabinetową komunikację z pacjentami, wiele osób uśmiechało się, podchodząc do tematu z pewnym niedowierzaniem...
Przeczytaj cały artykuł »Rachunki i faktury VAT dla pacjentów, obsługa płatności częściowych i inne nowości

W Platformie iGabinet pojawiło się ostatnio wiele nowych możliwości związanych w głównej mierze z obsługą rozliczeń pacjentów. Znaczna część wprowadzonych zmian stanowi zatem odpowiedź na liczne sugestie klientów korzystających z modułu płatności i rozliczeń, uruchomionego nie tak dawno temu. Pozostałe zmiany stanowią liczne poprawki niosące ze sobą zarówno rozwój funkcjonalności tego oprogramowania, jak też poprawę wygody korzystania z niego.
Przeczytaj cały artykuł »
Odwiedź nasz profil: