Najczęściej zadawane pytania

Wypróbuj za darmo!

Pobierz broszurę w PDF

...gdy brakuje Ci czasu
na przeglądanie
strony WWW.

» Pobierz

Wypróbuj za darmo!

Poznaj wszystkie możliwości
najlepszego programu
do gabinetu!

» Wypróbuj

Złóż zamówienie!

Zamów iGabinet już dziś
w dogodnym pakiecie
instalacyjnym!

» Zamów

Oferta indywidualna

Zapytaj o indywidualną
ofertę dopasowaną
do Twoich potrzeb.

» Zapytaj

Opłaty i rozliczenia

Czym różnią się pakiety instalacyjne?

Pakiety instalacyjne określają czy Platforma iGabinet ma zostać uruchomiona bez strony internetowej, czy też wraz z nową stroną WWW opartą o jeden z 300 szablonów graficznych lub opartą o projekt w pełni indywidualny.

W przypadku posiadania strony WWW swojej placówki, najlepszy będzie pakiet Basic, umożliwiający połączenie panelu pacjenta Platformy iGabinet na dowolnej ilości stron lub serwisów internetowych. W przypadku chęci uruchomienia nowej strony WWW, z projektem graficznym opartym o jeden z szablonów, najlepszy będzie pakiet Plus z obsługą 300 szablonów graficznych, które można dowolnie zmieniać także w trakcie korzystania.

Pakiet Premium i Max to propozycje dla wymagających, ponieważ są uruchamiane wraz z indywidualnymi projektami graficznymi, przy czym w pakiecie Max zamawiający otrzymuje dodatkowo projekt logotypu, wizytówek oraz firmowego papieru. Zakres funkcjonalny samego oprogramowania nie zależy zatem od pakietu instalacyjnego i może być dowolny.

Na jaki czas może zostać zawarta umowa?

Platformę iGabinet można uruchomić w oparciu o umowę na czas nieokreślony, umowę na 1 rok oraz na 2 lata.

Naszym Klientom polecamy szczególnie umowy na okres dwóch lat, z uwagi na obniżony koszt instalacji oprogramowania Platforma iGabinet, który w przypadku pakietów Basic i Plus wynosi już 1zł. Możemy się także poszczycić wyjątkowo niskim zjawiskiem rezygnacji.

Od czego zależy miesięczna opłata abonamentowa?

Opłata abonamentowa zależy od zakresu funkcjonalnego, z którego w danym okresie zamierzamy korzystać.

Głównym kryterium jest niewątpliwie ilość specjalistów posiadających grafiki pracy / kalendarze, których komunikacja z pacjentami jest automatyzowana jak również to, czy korzystamy z wersji z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, czy bez. Innym czynnikiem jest ilość wykorzystywanych modułów dodatkowych, takich jak np. obsługa strony WWW, dodatkowych języków, dodatkowych placówek w ramach sieci czy innych modułów dedykowanych. Osobną kwestią jest możliwość zlecania rozmaitych prac indywidualnych np. edycyjnych lub graficznych, które po zatwierdzeniu ich szacowanych kosztów, także są doliczane do faktury abonamentowej.

Czy pakiet instalacyjny ma wpływ na zakres funkcjonalny Platformy iGabinet?

Nie. Wybór pakietu instalacyjnego wpływa wyłącznie na kwestię uruchomienia oprogramowania bez strony internetowej (pakiet Basic), lub wraz z obsługą nowej strony WWW (pakiety Plus, Premium i Max).

Platforma iGabinet jest wykorzystywana zarówno niewielkie praktyki, zamawiające instalacje w pakietach Max, jak też duże sieci placówek korzystające z instalacji w pakietach Basic. Zakres funkcjonalny samego oprogramowania nie zależy zatem od wyboru pakietu instalacyjnego i może być dowolny w każdym z nich.

Czy w trakcie korzystania z Platformy iGabinet mogę zmienić zakres funkcjonalny?

Tak. Platforma iGabinet oferuje w tym zakresie pełną elastyczność, wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych Klientów. Nigdy nie wiadomo przecież jak nasza placówka rozwinie się w kolejnych latach.

Bez względu zatem na wybraną długość trwania umowy, zawsze istnieje możliwość zarówno rozszerzenia zakresu funkcjonalnego (np. o obsługę dodatkowych modułów), jak też analogicznego zmniejszenia zakresu funkcjonalnego, w dowolnym momencie korzystania z oprogramowania. Zmian w zakresie funkcjonalnym możemy dokonywać z miesiąca na miesiąc, co znajduje następnie odzwierciedlenie w bieżącej opłacie abonamentowej.

Czy zamawiając Platformę iGabinet ze stroną WWW mogę podpiąć do niej własne domeny?

Tak. Najlepiej wprowadzić domeny w odpowiednim polu formularza zamówieniowego tak, aby zespół techniczny mógł uruchomić obsługę tych domen na serwerze, na którym zlokalizowana będzie Państwa strona WWW.

Również w czasie korzystania z Platformy iGabinet, w dowolnym momencie można połączyć daną stronę internetową (lub wiele stron, w przypadku obsługi sieci placówek) z dowolną ilością wykupionych własnych domen internetowych, gdyż oprogramowanie nie wprowadza tutaj żadnych ograniczeń.

W jaki sposób korzystając z Platformy iGabinet będę otrzymywać faktury VAT?

Faktury są wystawiane z początkiem okresu rozliczeniowego przesyłane Klientom w formie elektronicznej (PDF) na wskazany adres e-mail, który może stanowić adres odpowiedniego działu placówki np. księgowości.

W dowolnym momencie istnieje również możliwość dostępu do wszystkich wystawionych wcześniej faktur bezpośrednio w systemie, przez użytkownika posiadającego odpowiednie uprawnienia dostępu (np. menedżera placówki). Jest to wygodne szczególnie w sytuacji, gdy zagubimy fakturę i pragniemy ponownie uzyskać dostęp do wcześniejszych dokumentów np. w celu ich wydruku.

Posiadam kilka stron WWW, czy na każdej z nich mogę uruchomić rejestrację on-line?

Tak. Platforma iGabinet pozwala na powiązanie interaktywnych mechanizmów dla pacjentów z dowolną ilością stron WWW. Nie jest w żaden sposób ograniczone - ani w stosunku do istniejących ani przyszłych stron WWW.

Jeżeli zatem w przyszłości uruchomimy nową stronę WWW dla placówki lub, dla przykładu, stronę promującą wyłącznie jedną z kategorii usług wykonywanych w tej placówce, wówczas na każdej z nich będzie możliwa rejestracja on-line, bez względu na to, że strony mogą znajdować się pod różnymi domenami. Rejestrację on-line można profilować, zatem na stronie promującej ofertę zabiegową we wskazanej kategorii, można prezentować wyłącznie terminy przyjęć dla usług i zabiegów należących do tej kategorii (podobnie jest z prezentacją oferty danego specjalisty czy oferty określonej placówki w przypadku wielu oddziałów). Za każdym razem wszystko odbywa się bezpośrednio na danej stronie, w jej własnej domenie, dzięki czemu po dopełnieniu formalności pacjent dalej znajduje się na naszej stronie - bez konieczności odsyłania go do zewnętrznych serwisów, gdzie potencjalnie może on ostatecznie skorzystać z usług innych. Nie ma ograniczeń odnośnie ilości stron WWW, w których możemy uruchomić rejestrację z Platformy iGabinet.

Promuję placówkę w kilku portalach, czy tam również mogę uruchomić rejestrację on-line?

Tak. Analogicznie jak w przypadku umieszczenia rejestracji on-line na własnych stronach WWW, istnieje możliwość uruchomienia interaktywnego panelu z Platformy iGabinet bezpośrednio w profilu placówki lub profilu specjalisty w dowolnym zewnętrznym serwisie lub portalu.

Podobnie jak w przypadku integracji z własną stroną WWW, odbywa się to niezwykle szybko i prosto - wystarczy wkleić specjalny kod wygenerowany z Platformy iGabinet w miejscu, w którym ma się wyświetlić przycisk umożliwiający pacjentom prezentację terminów i samodzielną rejestrację.

W przypadku braku możliwości samodzielnego wklejenia kodu w profilu, warto zwrócić się o pomoc do administratora danego portalu - tym bardziej, gdy korzystamy z płatnego profilu lub gdy nasze dane zostały tam zamieszone bez naszej wiedzy i zgody. Jeżeli mimo wszystko wklejenie kodu nie będzie możliwe, pozostaje nam zamieścić informację przekierowującą pacjenta na własną stronę WWW placówki, gdzie zawsze będzie mógł sprawdzić wolne terminy i samodzielnie się zapisać na wizytę.

Również zatem w tym kontekście warto posiadać własną stronę WWW placówki, która uruchomiona we własnej domenie, zawsze zaprezentuje aktualną ofertę placówki i umożliwi pacjentom wspomniane interakcje, do której zawsze będzie można (często za darmo) kierować pacjentów ze wszystkich tego rodzaju zewnętrznych profili, portali, serwisów i innych źródeł np. materiałów drukowanych.

Czy przed złożeniem zamówienia istnieje możliwość wypróbowania darmowej wersji demo?

Tak, istnieje możliwość wypróbowania bezpłatnej 7-dniowej wersji demonstracyjnej Platformy iGabinet, do czego zawsze gorąco zachęcamy przed złożeniem zamówienia. Wersja testowa jest całkowicie niezobowiązująca.

Rozważając wdrożenie Platformy iGabinet w swojej placówce, dobrym pomysłem jest uprzednie wypróbowanie darmowej wersji testowej tego oprogramowania, co z pewnością pozwoli lepiej zorientować się zarówno w jego sposobie działania, możliwościach, jak i zakresie funkcjonalnym.

Nawet jeżeli w danym momencie nie potrzebujemy rozbudowanych możliwości czy modułów dodatkowych rozszerzających zakres funkcjonalny Platformy iGabinet, to zawsze warto już na początku zyskać świadomość , jakie możliwości to oprogramowanie będzie w stanie zaoferować w momencie, gdy nasza placówka rozwinie się i kiedy takie rozszerzenia będą potrzebne.

W jaki sposób mogę za darmo wypróbować rejestrację on-line na własnej stronie WWW?

W celu weryfikacji jak sprawdzi się i jak zostanie przyjęta rejestracja pacjentów on-line na stronie WWW placówki, możemy polecić tymczasowe skorzystanie z uproszczonej Platformy iGabinet mini w darmowym planie taryfowym.

Platforma iGabinet w wersji "mini" jest prostym rozwiązaniem, służącym głównie do korzystania z dobrodziejstw elektronicznej recepcji i rejestracji on-line w dość podstawowym zakresie. W przeciwieństwie jednak do wersji dedykowanej Platformy iGabinet, jej wersja mini nie posiada wielu możliwości, szeregu modułów rozszerzających czy stałej pomocy i wsparcia technicznego. Posiada jednak dwie niewątpliwe zalety: po pierwsze pozwala skutecznie zweryfikować, czy samodzielna rejestracja pacjentów on-line sprawdzi się w realiach danej placówki, a gdy to się stanie, oferuje możliwość przeniesienia wszelkich baz danych i wszelkich ustawień do wersji dedykowanej tego oprogramowania.

Platforma iGabinet mini oferuje również kilka płatnych planów taryfowych, jednak już nawet w planie darmowym prezentacja terminów, samodzielna rejestracja on-line i pozostałe procesy formalne związane z umówieniem wizyty, odbywają się bezpośrednio na stronie WWW placówki - bez odsyłania w tym celu pacjentów do zewnętrznych serwisów czy portali.

Przypomnij pacjentowi o wizycie!
Gdy nadejdzie czas, Platforma iGabinet automatycznie go zaprosi.

Start  /  Możliwości  /  Realizacje  /  Opinie  /  Cennik  /  FAQ  /  Aktualności  /  Kontakt

Odwiedź nasz profil: